S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги

logo comexpert 2

  • Реєстрація

Правила продажу взуття

 

Суб'єкт господарської діяльності, що здійснює роздрібну торгівлю взуттям, повинен забезпечити покупцям зручні умови для ознайомлення, вибору та примірки взуття. Для цього торговельні (демонстраційні) зали обладнуються банкетками або ослонами, підставками, дзеркалами, килимками, ріжками.

Інформація про розміри взуття надається в метричній та штихмасовій системах нумерації.

Під час продажу дитячого взуття обов'язкова наявність стопоміру.

Згідно з правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, продаж взуття в торговельних підприємствах, де відсутні умови для примірювання, забороняється.

Перед тим, як приміряти взуття, необхідно звірити маркувальні дані на ньому. На кожній напівпарі взуття повинно бути нанесене маркування (на внутрішній підкладці взуття та устілці) із зазначенням:

- товарного знака підприємства-виробника;

- номера моделі (артикула);

- розміру, повноти;

- дати виготовлення (місяць, рік);

- для вітчизняного взуття ще й сорт (знак “Ст”), номер контролера ВТК та зазначення нормативного документа.

Упевнившись, що маркувальні дані на коробці взуття відповідають маркувальним даним на самому взутті, споживач може приступити до його примірки.

Приміряти взуття необхідно на обидві стопи, бажано постояти в ньому та впевнитись, що воно не тисне. Якщо взуття підійшло за розміром, далі потрібно оглянути взуття на предмет його якості.

Купуючи взуття, необхідно вимагати у продавця інформацію про:

- склад сировини, з якого воно виготовлено (натуральні чи штучні матеріали);

- про умови використання та догляду за взуттям (інструкція повинна бути вкладена в пакувальну тару взуття);

- гарантійні терміни носіння взуття.

Касовий чи товарний чек потрібно зберігати протягом гарантійного терміну його носіння.

У торговельному (демонстраційному) залі на видному місці обов'язково вивішується інформація про гарантійні терміни взуття, що є у продажу, їх обчислення з урахуванням сезонності.

Гарантійні терміни носіння взуття:

Повсякденне та дитяче взуття:

- на шкіряній підошві – 40 днів;

- на шкіряній підошві з накладкою – 45 днів;

- на підошві із шкірвалону, стероніпу, полівінілхлориду – 60 днів;

- на підошві із пористої гуми, поліуретану, термоеластопласта – 70 днів

Взуття модельне:

- на шкіряній підошві – 50 днів;

- на підошві із шкірвалона, полівінілхлорида – 70 днів;

- на підошві із пористої гуми, поліуретана, термоеластопласта – 80 днів.

Взуття для активного відпочинку 60 днів

Взуття гумове 90 днів (від дня продажу).

Гарантійні терміни визначаються від дня продажу або відповідного сезону і встановлюються виробником або суб’єктом господарювання.

Початок відповідного сезону на взуття:

- зимового асортименту з 15 листопада до 15 березня;

- весняно-осіннього асортименту з 15 березня до 15 травня та з 15 вересня до 15 листопада;

- літнього асортименту з 15 травня до 15 вересня.

У гарантійні терміни на сезонні товари не включається час іншого сезону (міжсезонний період).

Дії споживача у випадку, якщо у взутті протягом гарантійного терміну носіння виявились недоліки виробничого характеру (скриті недоліки).

У першу чергу необхідно звернутися з письмовою заявою до суб‘єкта господарювання, в якого було куплено взуття, та в обов‘язковому порядку надати документ, що засвідчує факт купівлі (касовий або товарний чек).