Продукція хутряної промисловості включена в перелік товарів, що підлягають обов'язковій сертифікації. Для овчинно-хутряних товарів виробляється сертифікація вироблених хутряних шкурок, що є сировиною для виготовлення хутряних виробів, а також сертифікація готових хутряних виробів. Сертифікація вироблених хутряних шкурок виробляється для визначення відповідності показникам, установлених стандартами на кожен вид шкурок. При сертифікації хутряних виробів перевіряють у відповідності застосовуваних при виготовленні вироблених хутряних шкурок вимогам стандартів на шкурки, а також проводять ідентифікацію на відповідність вимогам стандартів на однорідні групи продукції в частині виконання кушнірсько-пошивних робіт. Необхідною умовою сертифікації овчинно-хутряних товарів є відповідність вимогам стандартів за станом волосяного покриву та шкіряної тканини і дефектами покриву, що допускаються.
Працівники суб'єкта господарювання повинні знати властивості та якість хутряних напівфабрикатів, з яких товари виготовлені, шкали розмірів, ростів і повноти, сучасний напрямок моди, особливості попиту покупців, засоби і правила зберігання та догляду за виробами. Суб'єкт господарювання зобов'язаний створити покупцю зручні умови для ознайомлення, вибору та примірки хутряних, овчинно-шубних (кожухових) товарів і головних уборів. Зона примірки хутряних, овчинно-шубних (кожухових) товарів і головних уборів у торговельному (демонстраційному) залі обладнується примірочними кабінами з дзеркалами. При продажу особливо, хутряних та овчинно-шубних (кожухових) товарів продавець повинен допомагати покупцю в їх виборі, ознайомити його з асортиментом виробів, що є в продажу. При відпуску товару покупцю перевіряється якість і комплектність виробів. У разі виявлення дефектів і відсутності окремих деталей у комплектах товар із продажу вилучається. Роздрібний продаж хутряних, овчинно-шубних (кожухових) товарів і головних уборів вітчизняного виробництва, розміри і рости яких не передбачені нормативно-технічною документацією, проводиться за індивідуальними замовленнями покупців у магазинах та інших спеціально визначених для цього торговельних підприємствах. Суб'єкт господарювання може надавати покупцю додаткові платні послуги: дрібна переробка одягу, який був придбаний у даному торговельному підприємстві, (укорочення, здовження, перестановка ґудзиків, розтягнення головних уборів тощо).
Покупець має право протягом 14 днів із моменту придбання хутряного товару належної якості обміняти його на аналогічний товар інших розмірів, форми, фасону. При різниці в ціні покупець проводить необхідний перерахунок із продавцем. Якщо ж у продавця немає необхідного для обміну товару, покупець має право повернути придбаний товар у магазин та отримати свої гроші. Проте вимога покупця про обмін або повернення підлягає задоволенню лише в тому разі, якщо товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості та за наявності товарного чеку. Відповідно до „Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами”, щоб повернути товар належної якості у магазин, покупцю необхідно написати письмову заяву. Але не пізніше, ніж у 14-денний термін! Цю заяву потрібно подати у двох примірниках: один - повертають вам із відміткою продавця/виробника про дату прийняття заяви, з прізвищем, ініціалами та посадою працівника, який прийняв заяву; другий – залишається у продавця/виробника. Якщо ж продавець відмовляється прийняти звернення, тоді його необхідно відправити рекомендованим листом поштою. Повернути гроші чи обміняти товар на якісний покупцю повинні не пізніше, ніж у тижневий термін.